Ogłaszamy iż na kursie Edukacja Innowacyjna i Gry Umiejętnościowe polecamy prezentowane na niniejszej liście problemy do prezentacji zaliczeniowej:
zabawa zespołowa : „Wizerunek Europy Środkowo-wschodniej w esejach Andrzeja Stasiuka „Jadąc do Babadaj” i „Dojczlid”” i „Prawa człowieka w Unii Europejskiej”
zabawa językowa : „Rzeczywistość wirtualna, a problem zagubionej tożsamości” oraz „Energia słoneczna”
symulacja decyzyjna : „Pojęcie dzihadu.Zjawiska dzihadu we współczesnym islamie. Źródła doktrynalne i cele polityczne” i Historyczne Gry Symulacyjne W E-Learningu i „Przez Dziką Europę oczami Harrego de Windt’a”
gra słownikowa : „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny”” oraz „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala”
gra decyzyjna – „Szaleństwo w świadomości społecznej. Wykluczenie i marginalizacja osób chorych psychicznie” oraz „Obecność Tomasza Mana w polskiej kulturze dwudziestowiecznej na wybrabych przykładach”
gra zespołowa : „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu” oraz „Zawód dziennikarz – współczesne wyzwania”
gra biznesowa – „Rola sloganu w reklamie” oraz „”Poza miastem” „Londyn” jako antycypacja marketingu politycznego”
zabawa językowa – „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy” i „Chasydzkie źródła myśli antropologicznej Martina Bubera”
gra edukacyjna : „Igrzyska gladiatorskie” oraz „Cechy charakterstyczne powieści kryminalnej na podstawie cyklu o Breslau Marka Krajewskiego”