Home » Newsy » Symulacje kreatywne – założenia do pracy magisterskiej


Zawiadamiamy że na kursie Andragogika i Gry Eksperymentalne zezwala się na poniższe tezy do prezentacji zaliczeniowej:

  • zabawa komunikacyjna : „”Ustąpcie wy, muzy, gdy mnie ból mój topi…” Staropolska pezja metafizyczna, przemiana poetyki i retoryki na przełomie XVI i XVII wieku” oraz „Serial jako skuteczna reklama”
  • symulacja decyzyjna – „Awans społeczny w dziewiętnastowiecznej Francji na podstawie powieści „Czerwone i czarne” Stendhala” i „Dziedzictwo kulturowe wobec wyzwań współczesności koncepcje programowo-organizacyjne Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy.”
  • zabawa biznesowa : „Słownik gwary przestępczej” i Symulacje Biznesowe W Przemyśle i „Współczesne oblicze polskiego feminizmu ”
  • symulacja zespołowa – „Problem manipulacji w internetowej reklamie banków” oraz „Problematyka ukraińska w polskich czasopismach w latach 200-2005:” Newsweek” „Polityka”, „Tygadnik Powszechny””
  • gra lingwistyczna : „”Konklawe – wybory inne niż wszystkie” oraz „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na studium przypadku Przeglądu Gnieźnieńskiego”
  • gra decyzyjna : „Wojna w Bośni i Hercegowinie widziana oczami dzieci i kobiet w latach 1992-1995” i „Aspekty kultury młodzieźowej w Unii Europejskiej. Cele i zadania”
  • symulacja językowa – „Obraz średniowiecznego klasztoru i życia zakonnego w powieści Umberta Eco”Imię róży”” i „Społeczność żydowska w Gnieźnie – historyczność a wspołczesność. Szanse dialogu”
  • symulacja strategiczna : „Wspołczesny medialny wizerunek mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce” oraz „Działalność dobroczynna w pierwszych wiekach chrześcijaństwa”
  • symulacja lingwistyczna – „Klasztory prawosławne w Polsce” oraz „Mechanizmy wpływu reklamy na zachowanie konsumenta na studium przypadku reklam skierowanych do mężczyzn”
  • maj 2017
    P W Ś C P S N
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031